Spolupráca s pánom Cambelom a jeho tímom nám priniesla skvelé výsledky – vyššiu návštevnosť a výrazný nárast zákazníkov. Ich profesionálny ale zároveň ľudský prístup prekonal naše očakávania. Vďaka Magnetingu sme dosiahli výrazné zlepšenia vo viditeľnosti na Google, vyššiu návštevnosť a lepšie obchodné výsledky. Ak hľadáte spoľahlivého partnera, ktorý vám pomôže posunúť váš projekt na vyššiu úroveň, Magneting je tou správnou voľbou.
Roland Tubler, majiteľ spoločnosti Jetwash s.r.o.
Ako sme zvýšili organickú návštevnosť a priniesli relevantné dopyty.
JetWash ponúka služby kvalitného exteriérového čistenia nehnuteľností. Zakladajú si na odbornosti a bezpečnom vykonávaní každej realizácie. Oslovili nás s cieľom zvýšiť relevantné dopyty predovšetkým pre čistenie fasád a striech, ale aj ďalších služieb.
Pustili sme sa teda do spolupráce. A výsledok? Klient získava pravidelné dopyty z organického vyhľadávania aj platených reklám. Môže sa naplno venovať dodávaniu kvalitných služieb. Prečítajte si ako sme to spravili.
Dôkladná analýza kľúčových slov a následne optimalizácia pre vyhľadávače
Pre dlhodobý prínos leadov je dôležité sa nespoliehať len na platené reklamy, ale mať podchytenú aj organiku. Tu sme sa konkrétne zamerali na organické vyhľadávanie v Google a web sme optimalizovali pre vyhľadávače.
Cieľom bolo, aby sa klient zobrazoval na prvých priečkach pri dopytoch ako „čistenie striech“, „čistenie fasády…“. Následne po prekliknutí vykonal požadovanú akciu. Na to je potrebné mať aj dobre vytvorenú landing page.
Klient tento bod spĺňal, tak sme sa vrhli na dôkladnú analýzu kľúčových slov, ktorú sme využili v ďalších krokoch.
Výsledkom SEO činností je prudký nárast organiky, a to až o 552% percent oproti obdobiu pred optimalizáciou.
Nastavenie merania a spustenie Facebook a Google Ads kampaní
Dopyty, ktoré sa menia na zákazky, prichádzajú aj z organiky, avšak nových zákazníkov zacieľujeme aj pomocou platených reklám. Konkrétne ide o Google reklamy vo vyhľadávaní a reklamy na Facebooku.
Súčasťou správneho nastavenia a následnej optimalizácie reklám, ktoré prinášajú výsledky, je samozrejme nastavenie merania udalostí na webe.
Výsledky
Základným želaním klienta bolo prinášať pravidelne nové dopyty po jeho službách. Chceme, aby dopyty prichádzali aj po vypnutí reklám, preto sme sa okrem reklamám vo vyhľadávaní a na Facebooku venovali aj optimalizácií pre vyhľadávače. Prudký nárast organickej návštevnosti a spokojnosť klienta potvrdila našu snahu. Klient sa tak môže venovať svojej činnosti a nemusí riešiť hľadanie relevantných dopytov.
Pokiaľ zápasíte s podobným problémom a chcete zvýšiť relevantné dopyty po vašich službách, neváhajte sa nám ozvať.