Sme veľmi radi, že spomedzi viacerých firiem medzi ktorými sme sa rozhodovali sme si vybrali práve spoluprácu s pánom Cambelom. Spolupráca sa nám s ním veľmi osvedčila a priniesla očakávané výsledky a plánujeme spolupracovať aj naďalej. Určite odporúčame.
Duboma s. r.o.
Prinášame pravidelné leady v segmente stavebníctva a energetiky.
Firma zaoberajúca sa inštaláciou energetických zariadení budov Duboma za nami prišla so skutočne zaujímavou výzvou. Prinášať pomocou reklám pravidelne relevantné dopyty po ich službách.
Neostali sme však len pri reklamách a celý proces sme podchytili komplexne – od počiatočnej analýzy až po spomínané reklamy.
A výsledok? Klient sa dnes teší z pravidelných dopytov, ktorým môže priniesť kvalitné riešenia pre ich domov. Prečítajte si ako sme to spravili.
Začali sme vytvorením dobrého webu s prepracovanou SEO štruktúrou
Po oboznámení sa s klientom a problémom sme začali so základným pilierom – novým webom. Na základe analýzy kľúčových slov sme vypracovali štruktúru webu optimalizovanú pre vyhľadávače. Pri tvorbe webu sme spojili sily s WordPress developerom Borisom Belicom, ktorý sa nám osvedčil už v minulosti pri tvorbe webov.
Cieľom bolo vytvoriť príjemné prostredie nielen pre vyhľadávač, ale aj pre samotného užívateľa. Zamerali sme sa na user-friendly landing pages, aby užívateľ po prekliku len tak neodišiel a prepracovanú SEO štruktúru web stránky, aby po vyhľadaní relevantných dopytov mala stránka potenciál zobrazenia v prvých priečkach.
A tak sa aj stalo…
Nastavenie merania a spustenie Facebook a Google Ads kampaní
Pred spustením platených reklám je dôležité mať webstránku, na ktorú odkazujete vo výbornom stave. To platí pre obsahovú i technickú stránku. Web výborný stav spĺňal a tak sme sa mohli pustiť do ďalších krokov.
Ku efektívnemu spusteniu reklám patrí aj správne nastavenie webovej analytiky, teda merania udalostí, ktoré sa na stránke dejú. Bez nej sa len ťažko kampane optimalizujú a vyhodnocujú. ďalším krokom teda bolo nastavenie merania.
Pre klienta Duboma sme teda nastavili ciele a ich meranie a následne sa mohli pustiť do strategickej tvorby samotných kampaní.
Vzhľadom na ciele sme zvolili kombináciu reklám vo vyhľadávaní (Google Ads – search) a reklám na Facebooku.
Výsledky
Základným želaním klienta bolo prinášať pravidelne nové dopyty po jeho službách. To sme celým procesom – od analýzy kľúčových slov, tvorby webstránky, nastavenie merania udalostí na webe a nastavenia kampaní dosiahli. Komplexná práca sa tak vyplatila a klient o zákazky nemá núdzu.
Pokiaľ zápasíte s podobným problémom a chcete zvýšiť relevantné dopyty po vašich službách, neváhajte sa nám ozvať.