3. septembra 2018
Ako na monitoring dostupnosti webu (zdarma)?
Aj niekoľko minútový výpadok môže mať za následok stratu potenciálneho zákazníka. Poradíme vám, ako sledovať, či je váš…
Jakub sa online marketingu aktívne venuje od roku 2012. 3 roky pôsobil v agentúre Pizza SEO, kde nadobudol mnoho skúseností z oblastí, ktorým sa doteraz venuje - SEO, správa Google AdWords kampaní, Facebook marketing a manažovanie tvorby webov. Od roku 2015 bol na voľnej nohe, postupne sa obklopil šikovnými spolupracovníkmi a v roku 2016 založil agentúru Magneting. Má rád stretnutia s klientmi a na práci ho teší, keď vidí, ako napredujú klienti aj vďaka Magnetingu.
Jakub je držiteľom certifikátov z Google Ads (Reklama vo vyhľadávaní, Reklama v obsahovej sieti, Google Shopping a Videoreklama), z Google Analytics a z Inbound marketingu.
3. septembra 2018
Aj niekoľko minútový výpadok môže mať za následok stratu potenciálneho zákazníka. Poradíme vám, ako sledovať, či je váš…