27. februára 2024
Ako zvýšiť počet dopytov v oblasti stavebníctva
Pôsobíte v oblasti stavebníctva? Ak chcete, aby rástla vaša firma, online marketing je v dnešnej dobe pre vás nevyhnutnosťou. Prečítajte si na reálnych príkladoch, ako zvýšiť počet relevantných dopytov a tým pádom aj vašich zákaziek.
26. februára 2025
Google moja firma – Overenie firmy pomocou videonahrávky
Novinkou od Google je, že môže žiadať od vás overenie vašej firmy pomocou videonahrávky. Video slúži len na overenie, nie je nikde zverejnené.
26. februára 2025
Analýza kľúčových slov
Analýza kľúčových slov by mala byť jednou z prvých marketingových aktivít. Je to základ pre úspešnú optimalizáciu webu pre vyhľadávače, ako je napríklad Google.
22. augusta 2024
Webnode recenzia
Stojí Webnode za to? Vyskúšali sme ho pri viacerých projektoch a rozhodli sa opísať naše skúsenosti spolu s úprimnou recenziou a tipmi ako na to.
31. júla 2024
Google Moja Firma – ako založiť firemný profil a vyťažiť z neho maximum?
Po spustení firemnej prezentačnej webstránky čelíte v online svete ďalšiemu cieľu – dostať sa na prvé pozície v Google vyhľadávaní. Pýtate sa “Prečo”? Odpoveď je jednoduchá – aby vás potenciálni zákazníci po zadaní vyhľadávacieho dopytu ľahko našli.
24. novembra 2023
Koľko stojí reklama na Google?
Google je dominantným vyhľadávačom na Slovensku. Jeho 99 % podiel vyhľadávaní zabezpečuje silnú úspešnosť platených reklám cez platformu Google Ads. Ak ste sa ešte nerozhodli vyskúšať Google reklamu (kvôli neistote, nákladom a pod.), tento článok vám s rozhodnutím pomôže.
30. júna 2022
Koniec Google Analytics 3 (Universal Analytics), najvyšší čas prejsť na nový Google Analytics 4
O rok (k 1.júlu 2023) prestanete vidieť nové dáta (štatistiky) v Google Analytics 3 (Universal Analytics). Je preto najvyšší čas nastaviť si nový Google Analytics 4.
5. mája 2022
Ako napísať SEO článok a optimalizovať web v oblasti YMYL
Často sa nás klienti pýtajú, ako písať “SEO články”, teda ako optimalizovať stránku a články, aby sa dostali na vyššie pozície v Googli a mali tak lepšiu návštevnosť. To nás inšpirovalo k napísaniu tohto návodu.
9. júna 2021
Vyboostujte svoju komunikačnú stratégiu: See Think Do Care model
Nákupná cesta zákazníka sa v posledných rokoch skomplikovala a značne zmenila. Zákazník reaguje v každej fáze na iné podnety, zaujímajú ho iné informácie o produkte, trávi čas na iných kanáloch a má iné motivácie, prečo si vybrať vašu značku.
13. mája 2021
Ako nastaviť reklamu na Facebooku (návod)
Ako účinne urobiť reklamu na Facebooku? V článku si to znázorníme na reálnej kampani nášho klienta.
18. apríla 2019
Úvod do Facebook marketingu
Prečo máte nízky dosah príspevkov? Boostujete príspevky? Je to tak správne? Koľko stojí kampaň na Facebooku?
28. novembra 2018
Návod na vytvorenie reklamy vo vyhľadávacej sieti Google Ads
Vytvorte si prvú kampaň v Google Ads. Návod obsahuje taktiež praktické príklady, aby ste nečítali iba teóriu :).
20. septembra 2018
Čo je Google Ads (AdWords)?
Čo je to Google Ads? Ako vám vie pomôcť? Oplatí sa vyskúšať? Aké sú výhody a nevýhody tohto reklamného systému?
3. septembra 2018
Ako na monitoring dostupnosti webu (zdarma)?
Aj niekoľko minútový výpadok môže mať za následok stratu potenciálneho zákazníka. Poradíme vám, ako sledovať, či je váš web dostupný.
19. júla 2017
Google príspevky – ako využiť novú vychytávku od Googlu?
Google neustále vylepšuje svoje funkcie a predstavuje nové vychytávky a tak je ťažké udržať krok so všetkými naraz.