Ako zvýšiť počet dopytov v oblasti stavebníctva

Pôsobíte v oblasti stavebníctva? Ak chcete, aby rástla vaša firma, online marketing je v dnešnej dobe pre vás nevyhnutnosťou. Prečítajte si na reálnych príkladoch, ako zvýšiť počet relevantných dopytov a tým pádom aj vašich zákaziek.

Google moja firma – Overenie firmy pomocou videonahrávky

Novinkou od Google je, že môže žiadať od vás overenie vašej firmy pomocou videonahrávky. Video slúži len na overenie, nie je nikde zverejnené.

Analýza kľúčových slov

Analýza kľúčových slov by mala byť jednou z prvých marketingových aktivít. Je to základ pre úspešnú optimalizáciu webu pre vyhľadávače, ako je napríklad Google.

recenzia-na-webnode

Webnode recenzia

Stojí Webnode za to? Vyskúšali sme ho pri viacerých projektoch a rozhodli sa opísať naše skúsenosti spolu s úprimnou recenziou a tipmi ako na to.

magneting-google-moja-firma-google-maps

Google Moja Firma – ako založiť firemný profil a vyťažiť z neho maximum?

Po spustení firemnej prezentačnej webstránky čelíte v online svete ďalšiemu cieľu – dostať sa na prvé pozície v Google vyhľadávaní. Pýtate sa “Prečo”? Odpoveď je jednoduchá – aby vás potenciálni zákazníci po zadaní vyhľadávacieho dopytu ľahko našli.

Koľko stojí reklama na Google?

Google je dominantným vyhľadávačom na Slovensku. Jeho 99 % podiel vyhľadávaní  zabezpečuje silnú úspešnosť platených reklám cez platformu Google Ads. Ak ste sa ešte nerozhodli vyskúšať Google reklamu (kvôli neistote, nákladom a pod.), tento článok vám s rozhodnutím pomôže.

Koniec Google Analytics 3 (Universal Analytics), najvyšší čas prejsť na nový Google Analytics 4

O rok (k 1.júlu 2023) prestanete vidieť nové dáta (štatistiky) v Google Analytics 3 (Universal Analytics). Je preto najvyšší čas nastaviť si nový Google Analytics 4.

Ako napísať SEO článok a optimalizovať web v oblasti YMYL

Často sa nás klienti pýtajú, ako písať “SEO články”, teda ako optimalizovať stránku a články, aby sa dostali na vyššie pozície v Googli a mali tak lepšiu návštevnosť. To nás inšpirovalo k napísaniu tohto návodu.

Vyboostujte svoju komunikačnú stratégiu: See Think Do Care model

Nákupná cesta zákazníka sa v posledných rokoch skomplikovala a značne zmenila. Zákazník reaguje v každej fáze na iné podnety, zaujímajú ho iné informácie o produkte, trávi čas na iných kanáloch a má iné motivácie, prečo si vybrať vašu značku.

Ako nastaviť reklamu na Facebooku (návod)

Ako účinne urobiť reklamu na Facebooku? V článku si to znázorníme na reálnej kampani nášho klienta.

Úvod do Facebook marketingu

Prečo máte nízky dosah príspevkov? Boostujete príspevky? Je to tak správne? Koľko stojí kampaň na Facebooku?

Návod na vytvorenie reklamy vo vyhľadávacej sieti Google Ads

Vytvorte si prvú kampaň v Google Ads. Návod obsahuje taktiež praktické príklady, aby ste nečítali iba teóriu :).

Čo je Google Ads (AdWords)?

Čo je to Google Ads? Ako vám vie pomôcť? Oplatí sa vyskúšať? Aké sú výhody a nevýhody tohto reklamného systému?

Ako na monitoring dostupnosti webu (zdarma)?

Aj niekoľko minútový výpadok môže mať za následok stratu potenciálneho zákazníka. Poradíme vám, ako sledovať, či je váš web dostupný.

Google príspevky – ako využiť novú vychytávku od Googlu?

Google neustále vylepšuje svoje funkcie a predstavuje nové vychytávky a tak je ťažké udržať krok so všetkými naraz.